Luotettava ympäri maailman

Ota yhteyttä

Frucon² ja American Tourister ottavat mielellään vastaan kysymyksiä ja kommentteja. Valitse aihealue.


I would like to comment on a product that I purchased in a retail store in Finland.



Thank you for contacting us. Our country office team will reply to you as soon as possible.

Minulla on American Touristern tuote, jossa on laatuongelma.

Repairs:

Suosittelemme, että käännyt korjauksissa American Touristern valtuuttaman huoltoliikkeen puoleen, sillä silloin voimme olla varmoja, että laukustasi pidetään hyvää huolta. Vaikka kaikki ammattitaitoiset matkalaukkukorjaamot voivat korjata myös sinun American Touristersi, takuukorjauksia voivat suorittaa vain American Touristern valtuuttamat huoltoliikkeet. Lähimmän American Tourister-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.
Tarkemmat ohjeet löydät korjauksia käsittelevästä kappaleesta Usein kysytyistä kysymyksistä

To contact us by email :



Thank you for contacting us. We will reply to you as soon as possible.


Haluan tilata varaosan.

Löydät tarvittavat tiedot kappaleesta Avaimet, lukot ja varaosat Usein kysytyistä kysymyksistä.

Haluan yhteyden asiakaspalveluun verkkotilauksen vuoksi.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun Sähköpostiosoitteesi :



Thank you for contacting us. Our sales office team will reply within 2 working days.


FAQ :
Q: Where can I find the full catalog?
A: Please download our most recent catalog here.

I would like to contact customer service regarding my online order.

Contact Customer service



Thank you for contacting us. Our support team will reply to you as soon as possible.

Avoinna :
Maanantaista perjantaihin: 8.15-12.00 ja 13.00-17.30 (GMT+1)
Ilmoita American Touristerlta saamasi tilaus- tai tilinumero, mikäli asiasi koskee tilausta.

Usein kysytyt kysymykset :
K: Koska tilaamani tuotteet saapuvat?
V: Löydät rahdinkuljettajan seurantanumeron kirjautumalla tilisivuillesi.
K: Kuinka voin palauttaa matkalaukkuni?
V: Yksityiskohtaiset ohjeet löytyvät kohdasta Lähettäminen ja palautukset.