Luotettava ympäri maailman

LÄHETTÄMINEN JA PALAUTUKSET

LÄHETYSKUSTANNUKSET

Lähetyskustannukset riippuvat vastaanottomaasta ja valitusta toimitustavasta, ja ne ilmoitetaan ostoskorissa aina erikseen. Tämän ansiosta tilauksen loppuvaiheessa ei tule yllätyksiä! Voit valita lähes aina economy-lähetyksen (edullisempi mutta myös hitaampi, eikä lähetyspäivää voida taata) tai pikatoimituksen (kalliimpi mutta nopeampi, lähetyspäivä taataan).

TOIMITUSRAJOITUKSET

KULJETUSTIEDOT

Huomaa, että kuriiripalvelut saattavat edellyttää lähetyksen kuittaamista paikan päällä. Kaikkien tuotteiden osalta kuittaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt aikuinen. Mikäli annetussa osoitteessa ei ole ketään, joka voi kuitata lähetyksen, sinua pyydetään ottamaan yhteyttä kuriiripalveluun toisen toimituspäivän sopimiseksi.

PERUUTTAMINEN VERKOSSA

Periaatteenamme on toimittaa tilaukset perille niin nopeasti kuin mahdollista, ja sen vuoksi voimme peruuttaa tai muuttaa loppuun viedyn tilausta vain, mikäli tieto saapuu meille ennen kuin tilatut tuotteet ovat lähteneet liikkeelle. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme customerservice@frucon.net. Kun tilauspyyntö on lähetetty, emme voi taata, että tilauksen peruuttaminen onnistuu. Mikäli lähetys onnistutaan pysäyttämään, peruutus näkyy Oman tilin Tilaushistoriassa.

Mikäli lähetyksen peruuttaminen ei onnistunut, voit jättää tuotteen lunastamatta. Maksamme hyvityksen ostohinnasta, kun tuote on palautunut lähetyskeskukseemme.

PALAUTUSEHDOT OIKEUS KAUPAN PERUUTTAMISEEN

  1. American Tourister takaa täyden asiakastyytyväisyyden. Mikäli et ole täysin tyytyväinen verkkohankintaasi, voit palauttaa käyttämättömän tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan seuraavassa annettujen ehtojen täyttyessä. Sinulla on oikeus peruuttaa kauppa koska tahansa 10 kalenteripäivän kuluessa lähetyksen toimituspäivästä lukien. Peruutusoikeus ei koske nimikoituja tai räätälöityjä tuotteita.

  2. Kaikkien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, ja niiden mukana tulee palauttaa kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet sekä alkuperäinen pakkaus. Velvollisuutenasi on palauttaa tuotteet mahdollisimman nopeasti. Mikäli palautusoikeuden perusteella palautettavat tuotteet eivät ole uudelleen myytävässä kunnossa, palautusta ei hyväksytä.

  3. Jos haluat käyttää palautusoikeuttasi, lähetä asiasta kirjallinen ilmoitus sähköpostiosoitteeseen customerservice@frucon.net ja noudata palautuksessa seuraavia ohjeita:

  4. PALAUTUSOHJEET

  5. Lähetä palautushalustasi viesti osoitteeseen customerservice@frucon.net ja ilmoita siinä tilausnumero, jonka löydät tilausvahvistusviestistä, sekä syy tuotteen palauttamiseen. Lähetämme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja ohjeet palautuksen tekemiseksi. Palautuskustannukset ovat sinun vastuullasi, ja kerromme niiden määrän samassa sähköpostiviestissä.

  6. Pakkaa palautettava tuote (jonka on oltava käyttämätön ja sisällettävä kaikki alkuperäiset merkit, käyttöohjeet, takuuasiakirjat ja muut lipukkeet ja kääreet) alkuperäiseen laatikkoon kuljetusvahinkojen ehkäisemiseksi. Tulosta palautuskortti ja teippaa se palautuspakkaukseen. Palautuskortti sisältää kaikki tarvittavat tiedot, kuten sinun nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä palautusosoitteen, palautettavan tuotteen tuotenumeron ja/tai tuotekuvauksen sekä palautusnumeron.

  7. Lue palautusohjeet huolellisesti ja tilaa käyttämältämme kuriiripalvelulta palautuslähetyksen nouto palautusohjeiden mukaisesti. Palautuslähetyksen nouto on järjestettävä käyttämämme kuriiripalvelun kanssa 7 kalenteripäivän kuluessa sen sähköpostin lähettämisestä, jossa toimitimme sinulle palautuskortin, palautusnumeron ja palautusohjeet.

  8. Mikäli kaikki palautusehdot täyttyvät, lähetämme sinulle ohjeet hyvityksen saamiseen 10 päivän kuluessa. Mikäli kaikki palautusehdot eivät täyty, ilmoitamme asiasta sähköpostilla ja kerromme syyn palautuksen hylkäämiseen.

  9. Yllä kuvatulla tavalla voi palauttaa vain verkosta ostettuja tuotteita. Verkosta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaatia hyvitettäväksi American Tourister-myymälöiden tai -jälleenmyyjien kautta.

  10. VIALLISET, VAURIOITUNEET, KADONNEET TAI VÄÄRIN TOIMITETUT TUOTTEET.

    Sinun on tarkastettava sen saapuessa. Mikäli toimitus poikkeaa tilauksesta tai siinä on muita ongelmia, sinun on merkittävä poikkeama tai ongelma rahtikirjaan ja vahvistettava merkintä allekirjoituksellasi. Sinun on ilmoitettava ongelmasta toimitusta seuraavan 24 tunnin kuluessa sähköpostilla osoitteeseen customerservice@frucon.net ja noudatettava kohdassa "Oikeus kaupan peruuttamiseen" annettuja palautusohjeita. Viallisten tai American Touristern väärin toimittamien tuotteiden osalta hyvitämme kuitenkin kaikki tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kustannukset. Saatavuustilanteesta riippuen lähetämme sähköpostilla uuden lähetysvahvistuksen ja toimitamme uuden tuotteen, automaattisesti ja välittömästi omalla kustannuksellamme.